Monday, October 31, 2011

Pans pozitif

Pans pozitif pe inport seki arrive dan to lavi,

Tou lexperians ki to viv zot la pou permet twa grandi.

Kan to tonbe to kapav plore me avek kouraz relev twa,

To pou konn lesek, soufrans, la penn me gard lafwa.


Lavi li zamin pa pou roz pou twa, to pou bizin konbat,

Konbat tou bann ki pou anvi desid pou twa, bann pirat.

Kan to anvi amenn sanzman zot pou riy twa,

Me konfians, krwar dan twa pa bess lebra.


To pou zwenn osi bann tret ki malonet e bien foser,

Fer seki zot dir me pa fer seki zot fer sa bann manter.

Zot vini pou vol to rev, fer twa krwar touletan ti koumsa,

Me avek zefor ek sinserite to pou reisi, kontign krwar dan twa.


Si to la, to enan enn mission pou akonplir isi lor later,

Avanse e zamin pa rekiler mem kan to gagn per.

Gagn per pa enn sign febles, li permet twa gagn kouraz,

Dan lavi kan to oule, to resi touletar azir bien saz.


Tousel to pa kapav fer narnien, swazir bann kamarad ki serye,

Ansam avek zot to pou resi vremem amen lamour ek lape.

Pa atann ki problem arrive pou to reazir, to bizin proaktif,

Kree bann nouvo kitsoz, fer bann revolusion e pans pozitif.


+Jean Rex Casimir

31 Oktob 2011

No comments: